راهنمای پیدا کردن رمز تمامی گاو صندوق‌ها و قفل‌های Resident Evil 2

بعد از ۷ راهنمایی قبلی که در اون به آموزش ارتقای اسلحه ها گرفته تا چگونگی ترکیب باروتا و گیاه ها پرداختیم، در قسمت آخر و هشتم نوبت به گاو صندوقا و قفلای بازی می رسه که بعضی از بهترین آیتمای بازی در اونا پیدا می شن.

به دنبال بازکردن تموم قفلا، ترکیب رمزای گاوصندوقا و سری ترین روش بازکردن محفظهای قابل حمل در بازسازی Resident Evil 2 هستین؟ در این مطلب می تونین تموم این موارد رو پیدا کنین. هم اینکه در لیست زیر می تونین قسمتای قبلی این سری راهنما رو ببینین.

  • قسمت اول: ۶ نکته‎ای که بهتره قبل از تجربه Resident Evil 2 یاد بگیرین
  • قسمت دوم: چیجوری مطمئن شیم زامبیای Resident Evil 2 به طور کامل مرده ان؟
  • قسمت سوم: راهنمای حل کردن معماهای مدالیون Resident Evil 2
  • قسمت چهارم: چیجوری در Resident Evil 2 همه اسلحه های لئون و کلیر رو پیشرفت بدیم؟
  • قسمت پنجم: راهنمای دستورالعملای ترکیب باروتا و گیاه های Resident Evil 2
  • قسمت ششم: چیجوری همه عکسا، فیلما، مستر راکونا و جواهرات Resident Evil 2 رو پیدا کنیم؟
  • قسمت هفتم: چیجوری در Resident Evil 2 ظرفیت اینونتوری رو بیشتر کنیم؟
  • قسمت هشتم: راهنمای پیدا کردن رمز همه گاو صندوقا و قفلای Resident Evil 2

یکی از اولین مواردی که در بازی به اون برخورد می کنین، قفل میز لئونه. پس بیایید با همین مورد شوع کنیم:

بازکردن میز لئون

یادداشتی روی میز قرار داره که در اون میگه که همکاران تازه اون میزش رو قفل کردن و راه حلش حروف اولیه اسم اوناس. نکته ای که ممکنه شما رو در اول گیج کنه اینه که معمولا پلیسا همدیگه رو با نام خانوادگی صدا میزنن، اما این مورد می خواد تا از اسم کوچیک استفاده کنین.

  • واسه باز کردن قفل سمت راست این کد رو به کار ببرین: MRG

این رو میشه با نگاه کردن به میزهای افسران به سمت راست و بررسی به حرف اول اسم کوچیک شون فهمید: حرف M واسه اسم Marvin Brangah، حرف R واسه واسه اسم Rita Philips و حرف G واسه George Scott که پلاک اسمش روی زمین افتاده.

  • واسه بازکردن قفل سمت چپ از این رمز استفاده کنین: NED

این یکی هم دقیقا مانند قبلیه که David Ford و Eliot Edward راه حل دوتا اول رو میگن، اما واسه وارد کردن آخری باید ردیف آخری رو بچرخونین تا به NED برسین.

اگه با کاراکتر لئون بازی کنین، خشابی با ظرفیت بالا واسه کلت خود به دست می بیارین. اگه به عنوان کلیر بازی می کنین، افزایش دهنده سرعت پرکردن واسه هفت تیر خود به دست می بیارین.

ترکیب قفلا

  • قفل طبقه سوم: DCM
  • قفل طبقه دوم نزدیک اتاق دوشا: CAP
  • قفل اتاق کنترل بالای فاضلاب: SZF

ترکیب گاوصندوقا

  • دفتر غربی، گاو صندوق طبقه اول: ۹ از سمت چپ، ۱۵ از سمت راست، ۷ از سمت چپ که کیسه افزایش دهنده اینونتوری به مقدار ۲ عدد به شما میده.
  • گاوصندوق اتاق انتظار، قسمت شرقی: ۶ از سمت چپ، ۲ از سمت راست، ۱۱ از سمت چپ که واسه لئون یه Muzzle Brake و واسه کلیر یه خشاب با ظرفیت بزرگ تر میده.
  • گاوصندوق اتاق استخر واسه فزیوتراپی: ۲ از سمت چپ، ۱۲ از سمت راست، ۸ از سمت چپ واسه لئون قنداق شاتگان و واسه کلیر کیسه افزایش ظرفیت اینوتوری رو میده.

راه حل محفظهای قابل حمل

بازکردن این محفظها، کلیدهایی واسه صفحه کلید درون اتاق امنیتی رو میده که به شما کیسه افزایش ظرفیت اینوتوری و چندین مورد قابل برداشتن رو میده. در این جاها می تونین اونا رو پیدا کنین:

در اولین دور بازی کردن:

  • درون قفل اتاق دوشا
  • درون اتاق رخت شویی

در دومین دور بازی کردن:

  • درون اتاق بازجویی
  • درون اتاق رخت شویی

واسه حل اینا، باید روی دکمه کلیک کنین تا نورها در سمت خلاف عقربهای ساعت روشن شن. مهم نیس از کجا شروع می کنین تا وقتی که نور بعدی از دکمه ای باشه که اون رو فشار می دین. در این قفلا امکان باختن وجود نداره، پس هرچه قدر می خواین می تونین تکمه ها رو فشار بدین تا به توالی درست دست پیدا کنین.

  • این مطلب به وسیله نویسنده مهمون احسان محمدی نوشته شده.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *