۲ خوراکی عالی برای کاهش استرس کنکور

عسل honey

کم کم به آزمون سرنوشت ساز کنکور! نزدیک می شیم و استرس یکی از نگرانی های کنکوری هاست، اگه می خواید استرس خود رو کم کنین این دو خوراکی رو در رژیم خود بذارین.

این خوراکی استرس شما رو حذف می کنه و مخصوصا در این فصل واسه علم آموزانی که امتحان و کنکور دارن ….

عسل و خرما در کاهش اضطراب کنکوری ها خوبه

یه متخصص تغذیه گفت: مصرف عسل و خرما همراه با شیر علاوه بر رسوندن انرژی به علم آموزان کنکوری به کاهش اضطراب و استرس اونا هم کمک می کنه.

علی شمس نورایی در گفت و گو با فارس گفت: علم آموزان کنکوری از مصرف زیاد شیرینی ، چیپس، پفک، تنقلات ناسالم، نوشیدنی های گازدار و شامل کافئین یا مواد انرژی زا دوری کنن.

ایشون گفت: مصرف تنقلات ناسالم ممکنه آثار مثبت گذرا داشته باشن ولی پس از یه مدت کوتاه مشکلات گوارشی، اضطراب، هیجان، سردرد و نبود تمرکز رو به دنبال داره.

این متخصص تغذیه اضافه کرد: مصرف شیر و لبنیات، تخم مرغ، حبوبات و غلات، مواد پروتئینی، سبزی ها و میوه ها موجب بهبود سلامت جسم و ذهن می شه و به افزایش توان مغز کمک می کنه.

دو خوراکی فوق العاده علیه استرس واسه کنکوریا

شمس نورایی بیان داشت: مصرف عسل و خرما همراه با شیر علاوه بر رسوندن انرژی به علم آموزان کنکوری، ویتامین ها و عناصر لازم اونا رو تأمین می کنه و در کاهش استرس خوبه.

: مصرف ماهی، میگو، جگر، گوشت و حبوباتی مثل عدس که شامل آهن، اسید فولیک، کلسیم، فسفر و بقیه مواد ریز مغذی هستن به کاهش کم خونی، اضطراب و افزایش توان یادگیری، حافظه و تمرکز کمک می کنه.

درمان استرس با دکتر اوز

چیجوری در شرایط سخت آرامش خود رو حفظ کنیم؟

درمان استرس کاهش استرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *