در حال بارگذاری...
تندرستی - پزشکی

7 روش برای چربی سوزی و سفت کردن عضلات شکم | رژیم غذایی

سفت کردن عضلات شکم بعد از حذف چربیای اضافه اون کار سختی نیس فقط باید برنامه منظمی داشته باشین و اصول تغذیه و ورزش رو رعایت کنین.

دنبال روشهایی واسه آب کردن چربی شکم و سفت کردن عضلات اون بدون ورزش و به کار گیری وسایل خاصی می گردید؟ هر چند یه وسیله ورزشی شکمی می تونه به شما در سفت کردن سریع عضلات شکمتون کمک کنه ولی بیشتر این وسایل ورزشی به درد بخور نیستن و به شما نتیجه دلخواه رو نمی دن. واسه داشتن عضلاتی سفت به یه رژیم غذایی و انرژی و انگیزه لازم واسه انجام ورزش روزانه دارین.این 7 روش به شما کمک می کنن که چربی شکمتون رو آب کنین و عضلاتی سفت و محکم داشته باشین.

با آلامتو همراه شید تا بهترین روشای کوچیک کردن شکم و چربی سوزی اونو یاد بگیرین.

از کاردیو بیشتر استفاده کنین

هر روز ورزش می کنین ولی موفق به آب کردن شکمتون نمی شین و احساس ناامیدی می کنین؟ نگران این موضوع نباشین از کاردیو بیشتر استفاده کنین. کاردیو به شما کمک می کنه که کالری زیادی رو بسوزونین و چربیهای کل بدنتون که شامل چربی شکم هم هستش می سوزد.

هم اینکه بخونین : کاردیو چیه؟

شکمتون رو نگه دارین

یکی از آسونترین روشای سفت کردن شکم نگه داشتن اون به مدت 10 یا 15 دقیقه س. این ورزش ساده رو 4 بار در روز انجام بدین تا متوجه یافته های عجیب اون شید. نکته باحال اینه که می تونین این تمرین رو در سر کار و یا در صف مغازه هم انجام بدین.

روزی بین 10 تا 12 لیوان آب بخورین

می دونم که نوشیدن آب کافی در روز بسیار مشکله اما باید این کار رو انجام بدین. آب، رطوبت بدن شما رو حفظ می کنه و کمک می کنه که سم از بدن شما خارج شه. اگه عادت به نوشیدن 10 تا 12 لیوان آب در طول روز کنین دیگه احتیاجی به به کار گیری وسایل ورزشی شکمی ندارین و چربی شکمتون آب می شه.

دست از شکر خوردن وردارین

شکر تصفیه شده که در فراوردهای غذایی ودر کلوچه و کیکا پیدا میشه باعث نفخ شکم می شه و واسه سلامتی شما مضره. می دونم که شکر بسیار اعتیاد آوره و ترک اون سخته ولی واسه داشتن شکمی صاف و عضلاتی سفت باید اونو از رژیم غذاییتان خط بزنین.

تمرین پلانک رو انجام بدین

پلانک یکی از ورزشهای بسیار مهم واسه قوی کردن تموم عضلات شکمیه روی دست راست قرار بگیرین تموم بدنتون از سر تا پا باید تو یه خط مستقیم قرار بگیره. با 30 تا 40 ثانیه واسه بار اول شروع کنین و بعد مدت زمان اونو زیاد کنین. با این روش دیگه احتیاجی به به کار گیری وسایل ورزشی ندارین. به طور مرتب این تمرین رو انجام بدین تا نتیجه اونو ببینین.

آخر شب غذا نخورین

تا دیر وقت بیدار موندن به خاطر تماشای فیلم مورد علاقه تون و یا جست و جو در اینترنت باعث می شه که به سمت غذای ناسالم برید. حتی اگه به سمت غذای سالمی در آخر شب برید دچار اضافه وزن میشین. واسه آب شدن شکمتون شب زود بخواید. غذای آخر شب می تونه رژیم غذاییتان رو به هم بزنه و باعث پریشون شدن خوابتون هم می شه.

هانطور که دیدید آب کردن چربی شکم و سفت کردن عضلات اون بدون انجام وسایل ورزشی ممکن است. تنها کاری که باید انجام بدین اینه که انتخاب درستی داشته باشین. می خواین واسه آب کردن چربی شکمتون روشهایی رو که به شما گفتیم امتحان کنین؟

هم اینکه بخونین : حرکت دراز و نشست لاغر می کنه؟

تمرینات شکمی بیشتری رو انجام بدین

پلانک، و درازو نشست فقط بخشی از ورزشهای موثر واسه آب کردن شکم و سفت کردن عضلات شکم هستن. واسه رسیدن به هدفتون باید تمرینات شکمی بیشتری انجام بدین و یه رژیم غذایی سالم داشته باشین.

.

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس