7 روش موثر کم کردن 10 پوند از وزن با دویدن | ورزش

  • by

به دنبال روشهایی واسه کم کردن وزنتون بدون انجام تمرینات سخت ورزشی می گردید؟ من روش موثر کم کردن وزن رو با دویدن یاد گرفتیم. به چه دلیل دویدن؟ به خاطر این که دویدن یکی ار بهترین ورزشهای چربی سوز است. در حالیکه همه روشها موثر و موثر هستن ولی وقتی نوبت به کم کردن وزن می رسه هیچکدام جای دو رو نمی گیرن. این 7 راه حل کاهش وزن رو دنبال کنین تا به وزن دلخواهتون برسین.

مسافتی رو که می دوید زیاد کنین

واسه اینکه مقدار کالری زیادتری رو بسوزاید طول راهی رو که میدوید زیاد کنین و مسافتتان رو طولانی تری کنین.

زمان دویدنتان رو زیاد کنین

افزایش زمان دویدن به شماکمک می کنه که اندازه کالری بیشتری بسوزونین، بدون اینکه خود رو زیاد خسته کنین. دویدن رو با ماکزیمم سرعت خود شروع کنین. 2 تا 6 دقیقه با سرعت زیاد بدوید بعد سرعتتان رو کمک کنین و در اون حالت بین 1 تا 2 دقیقه بدوید. واسه اینکه اندازه کالری بیشتری بسوزونین این کار رو در هر نوبت بین 5 یا 6 بار انجام بدین.

دو رو با شدت بیشتری انجام بدین

اگه می خواید 10 پوند از وزنتون رو با دویدن کم کنین، باید هنگام دو فشار بیشتری رو به خودتون تحمیل کنین. وقتی که فشار بیشتری رو به خودتون وارد می کنین بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی می تونین فاصله بیشتری رو بدوید. نگران به رقابت کشیدن بدنتون نباشین، با این کار می تونین مقدار کالری بیشتری رو بسوزونین.

رژیم غذاییتان رو کنترل کنین

دویدن و ورزش معنیش این نیس که می تونین هر نوع غذایی رو که دوست دارین بخورین. رژیم غذایی سالم هیچوقت به شما ضرر نمیرسونه. اگه فاصله زیادی رو با شدت بدوید ولی رژیم غذایی مناسبی نداشته باشین وزنتون پایین نمیاد. پس رژیم غذایی مناسبی رو انتخاب کنین و چربیها و فست فودها رو از برنامه غذاییتان خط بزنین.

سبزیجات بیشتری بخورین

واسه کم کردن وزنتون باید مقدار سبزیجات بیشتری استفاده کنین. با این کار مقدار فیبر بیشتری وارد بدنتون می شه و سیستم گوارشیتان هم سالم تر می مونه. آسونترین راه اینه که سالاد رو به غذاهای اصلیتون اضافه کنین.

از دویدنتان لذت ببرین

در وقتی دویدن می تونه سخت و کسل کننده باشه. شما باید یاد بگیرین چیجوری از اون لذت ببرین. به دویدن به عنوان یه سرگرمی نگاه کنین. اگه در طول روز بسیار پر مشغله هستین دویدن یکی از روشهاییه که میتونه به شما کمک کنه که سالم بمونین و از اوقات خود لذت ببرین.

موفقیت در کاهش وزنتون رو چک کنین

کسائی که مرتب وزن خود رو چک می کنن در پایین آوردن وزنشون نسبت به افراد دیگه موفق تر هستن. تلاش کنین هفته ای یه بار وزنتون رو چک کنین تا ببینین در کجای راه هستین و نیاز به چه مقدار تلاش بیشتری دارین.

یکی از نکته های مهم در مورد دویدن اینه که به شما کمک می کنه از شر چربیهای اضافه خلاص شید و هم اینکه اندازه استرستون رو پایین می آورد. یادتون باشه که واسه رسیدن به هدفتون دویدن کافی نیس باید رژیم مناسبی هم داشته باشین.

.

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *